اخبار
1403/2/11 سه‌شنبه
گرامیداشت روز معلم
پیــام تبریک دکتر وحید افشین مهر به مناسبت روز معلـم و استـاد

.


دکتر وحید افشین‌مهـر در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالـروز پاسداشت مقـام والای معلـم را به تمامی معلمـان و استـادان، خصوصاً استـادان فرهیختـه‌ی دانشگاه پیام‌نور استان تهـران تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی متن پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیا‌م‌نور استان تهران بدین شـرح است:

قـد
م‌گذاشتن در عرصه‌ی تعلیـم و تربیـت روحی بزرگ و آرمانی والا می‌طلبد و دستیـابی به تعالـی مادی و معنوی در هر جامعـه‌ای مرهـون بروز و عملی شدن اندیشه‌های آگـاه، خلاق و روشنگـر، حامی و پشتیبان تعلیم و تربیت افراد آن جامعـه است. معلمـان در صحنـه و عرصـه‌ای فعالیت دارند که هیـچ جایگزینی ندارد. کار بزرگ و جهادگونه‌ی‌ ایشان، آمـوزش و شکوفاسازی نسل جوانی‌ است که بزرگ‌ترین ثروت کشور هستند و هیچ پدیده‌ی ارزشمنـد دیگری با آن برابری نمی‌کند.

دوازدهم اردیبهشت، سالـروز شهادت اندیشمنـد فرزانه، آیت‌الله مرتضی مطهـری، فرصت مغتنمی است تا با ارج نهـادن به مقـام شامـخ و جایگاه اندیشه‌ی این عالم فرزانـه، صمیمانه‌‌ترین مراتب سپاسگـزاری و قدردانی خویش را محضر استـادان و اعضـای محترم هیـأت علمی و همکارانم به عنوان بخشی از جامعـه‌ی علمی کشـور که عهـده‌دار امر آموزش و پژوهش در دانشگاه پیام‌نور استان تهـران هستند، تقدیـم کنم. بی‌تردید پیکــره‌ی هر جامعـه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد و جای بسی افتخـار و سرافـرازی است که ایرانیـان از سپیـده ‌دم تاریخ تمـدن، پرچمـدار فرهنگ و گسترش آن در پهنـه‌ی گیتـی بوده‌اند.آثـار دانشمنـدان و شخصیت‌های علمی و ادبی این سرزمین که پس از گذشت قرن‌ها، هنـوز مورد توجه مراکز معتبـر علمی و دانشگاهی جهـان قرار دارد، بیانگـر جایگـاه بلند تعلیـم و تعلّـم در ایران است.
اینجانب با ابراز ارادت به پیشگـاه عمـوم معلمـان والامقـام و استـادان عالـی‌قـدر، ضمن گرامیـداشت روز معلـم، از همکاران گرامی دعوت می‌کنم بیش از گذشتـه با توجه به مسئولیت خطیـر حرفـه‌ای و اجتماعـی خود در عرصـه‌ی آموزش و پژوهش با مشارکت فعـال و روزافـزون، با طـرح ایده‌هـای نوآورانـه، رافع مشکلات و باعث پیشرفت کشـور باشنـد.امیـدوارم در پنـاه خداونـد متعـال، در تربیت و تعلیم فرزنـدان عزیـز و آینـده‌سـازان میهن اسلامی‌مان همـواره موفـق باشید.                                                                                                           
 وحید افشین‌مهر

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان تهران


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر